mandag 9. november 2009

Mat

Mat er veldig fascinerende! El Chantry og Edward Raison fra Australia og Tim Dunham fra Canada har kommet til Oslo for å lage en kokebok. Kokeboken heter Starving Artist, og alle opprskriftene er det norske band og artister som har kommet med. De har også fått noen litt kjente og noen ikke så kjente norske kunstnere og illustratører med på å lage boken vakker og fin. Den kommer i salg 18 november, og er et hett julegavetips! I hvertfall hvis du er som meg og elsker både musikk, kunst og mat:) Se her -> starvingartistkokebok.blogspot.com

På flyet hjem fra Melbourne så jeg denne filmen:

Helt fantastisk! Se den! Fikk såå lyst til å lage masse fin mat!






































Jeg var hos mamma igår og fikk masse epler fra bestefar sin hage, så da får jeg vel lage eplekake da, det er jo høst:) Bare litt kjedelig at jeg ikke kan spise epler, mel eller noe særlig sukker da...

Foto: likeneelyohara, hopscotchgirl, breeleed, ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar