tirsdag 25. januar 2011

the bermuda triangle

Kjetil twitret denne idag.



Den traff meg så hardt at jeg fikk vondt i hjertet. I hvert fall når jeg la merke til hvilke faner jeg hadde oppe når jeg så det. Jeg blir flau. Hvem har laget denne a? Bra det ikke bare er meg da.



Jeg har en liste over ting jeg skal gjøre idag. Jeg skulle bare sjekke mailen, twitter og facebook først. Altså, jeg må jo holde meg oppdatert på hva som skjer med venner, designbyråer og resten av verden ikkesant. Kunne jo hende det hadde dukket opp et jobbtilbud eller noe annet spennende. Men så er det jo det at det er så lett å bli revet med da. Folk legger ut så mange linker til fine, stygge, spennende, gøye og innimellom noen nytige ting. Så nå er klokka 1400, og jeg har ikke begynt på den lista enda... Måtte jo blogge først også ikkesant. Men nå. Ja. Begynner nå jeg.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, den der var GENIAL!!!! er akkurat slik det er....

    SvarSlett
  2. Denne slo godt ann på jobben. printet ut og henger på veggen ;)

    SvarSlett
  3. Haha, som en påminnelse om å huske og jobbe litt innimellom også? ;)

    SvarSlett