lørdag 7. februar 2009

Barcelona, I want you NOW!


Snart skal jeg til Barcelona!
På sånne dager som det har vært idag, er det veldig deilig å tenke på. Jeg har gått gjennom en snøstorm kl.0900(på en lørdag!) for å komme meg til jobb, vært på jobb og der var det så kaldt at jeg holdt på å fryse ihjel! Når jeg endelig skulle hjem, hadde det jo snødd så mye at ingen trikker gikk:( Jeg snakket med en hyggelig (ja faktisk hyggelig) fyr på trafikanten som fortalte meg at alle trikkene hadde stanset fordi trikkesporene var snødd igjen! Og det ville ta laaang tid før det ble i orden... Han mente også at det sannsynligvis ville være umulig å finne taxi:( Det var det nesten også! Gikk rundt en stund, i snøstorm igjen, for å finne en, men fant tilslutt ut at det var lettest å stille seg i køen ved Oslo S der. Så etter en stund i taxikø (kjedelig!), en ganske sakte taxitur hjem (glatt...) og en spasertur i en halvmeter med snø (Jeg er tydeligvis snill selvom jeg er forfrosset, for jeg lot taximannen stoppe oppi gata, så han skulle slippe å kjøre ned den syyykt bratte veien), var jeg endelig hjemme. Og hadde det vært opp til meg ville jeg ikke beveget meg ut døren igjen før tirsdag (da har Team Thunder planlagt fototur for å ta noen vakre bilder til magasinoppgaven, men kidz: Ikke hvis det er sånn som det er ute nå.......!!!!!!?????), men uheldigvis må jeg ut igjen imorgen:(
Såå akkurat nå -> Barcelona 1 - Oslo 0.

Gleder meg hvertfall til å
besøke min søster, shoppe og se på fine ting:) Har aldri vært i Barcelona før, men hører at det er en fantastisk by! Jeg vil se fin arkitektur og finne rare butikker:) Takk Mamma for en fabulous julegave:)

BTW: Fantastisk
grafisk designer/web designer/illustratør/fotograf fra Barcelona: Anna Maria Lopez Lopez. I Luuuvs it!

Foto: MorBCN

5 kommentarer:

  1. haha.. tenkte selv på denne fototuren, men tror det går bra asså.. KID kan du værra sjæl!
    jeg hjalp ett par taxier i går med spade og singel.. føler meg så flink :D
    når skal du til barca a? (slang vettu ;) )

    SvarSlett
  2. Åh, Barcelona. Dit vil jeg også! Er en sånn by jeg alltid har hatt lyst til å dra til, men aldri faktisk får dratt til. Merkelig. God tur da!

    SvarSlett
  3. Takk:) skal ikke dit før 2 april da, men skulle helst ønske jeg kunne dra dit nå og være der til april egentlig! Flink du er da Kjetil:) Da ble taxisjåførene sikkert glade!

    SvarSlett
  4. hihihi får jeg lov til å le? :D

    Jeg fikk aldri svar på mailen om datoene, men det ble 2 april regner jeg med? ;)

    SvarSlett
  5. Nei, du får ikke lov til å le.... 2 til 6 blir det da :)

    SvarSlett