torsdag 12. februar 2009

Kjempefine plakater......

Ny informasjonskampanje - ukeplakater

Norsk Tannpleierforening vil i uke 7, dvs fra og med mandag 9. februar t.o.m. søndag 15. februar, kjøre en ny informasjonskampanje om tannpleiers kvalifikasjoner. Helsedirektoratet har gitt økonomisk støtte til kampanjen.

Denne gang har vi valgt å vise ukeplakater på kollektive transportmidler slik som buss, T-bane og trikk (i Oslo) og på busser rundt omkring i landet.


Jeg var hos tannlegen her om dagen. Jeg hadde 0 hull, det tok max 15 min, jeg betalte 560 kr! Utrolig dyrt for ingenting..... Så det er jo fint å få informasjon om at man kan gå til tannpleiere isteden for tannlege når man bare skal ta en sjekk. Særlig hvis det blir mye billigere.

Men... Fint at Helsedirektoratets penger går til dette da....






















Jeg blir tvunget til å sitte å se på disse plakatene hver dag på trikken, kjenner at jeg blir litt irritert.
Det er noe av det styggeste jeg har sett innen reklameplakater! Er det laget sånn på tull?? Jeg mener, en smiley... mange smileyer.... hva har det med tannpleiere og gjøre? Og det munnbindet, var det for slitsomt å finne et bilde i bra kvalitet? Kjempedårlig dypetset er det også! Tro det eller ei, men det ser faktisk enda verre ut IRL, gå på trikken og se.
Hvis jeg hadde vært tannpleierforeningen (eller helsedirektoratet da) hadde jeg nektet å betale for dette! Det står tilogmed på plakaten hvem som har laget den - Ludens reklame. Jaja, de har faktisk laget en del andre ting som er fine, så skjønner ikke hvor dette kom fra.......


Informasjonstekst og bilde er klipt og limt fra tannpleier.no

2 kommentarer:

  1. Ewww.. Vis den til Roar og lat som du har lagan sjæl! Hilsen Rampen

    SvarSlett
  2. Haha, ja, da blir han nok imponert over photoshopskillsa mine! Hilsen ramp 2

    SvarSlett