mandag 23. februar 2009

Utfordring...

Jeg tar mye bilder. Har alltid gjort det egentlig, og er veldig glad for det, for det er så gøy å se tilbake på gamle bilder av venner, folk jeg nesten hadde glemt og ting jeg nesten ikke husker at jeg har gjort engang... og for ikke å snakke om alle de rare hårfrisyrene jeg har hatt....

Så når jeg så at jeg hadde blitt utfordret av Monica til å: Gå inn på mine bilder/mapper - Velg den 6. mappen - Finn det 6. bildet - Sett bildet inn på bloggen og skriv litt om det, så ble jeg nesten litt nervøs for hva som skulle dukke opp...haha... neida...joda...neida...
N-e-wayz, siden 2002 har vi tatt 14 407 bilder! Fester, ferier, fototurer og masse vanlig hverdagstull, men det 6 bilde i den 6 mappen var dette:



















Spennende ikkesant?
Dette er kanskje det kjedeligste og mest intetsigende bildet av alle 14407! Haha! Trodde vi hadde ryddet opp i bildene og slettet alt uinteressant jeg. Her ser du det vakre bakhodet til en som heter Mads som jobbet sammen med min kjære rundt 2001-2004 eller noe, kjenner han ikke lenger... Bildet er fra 19årsdagen til den samme kjære, mens han bodde på Langhus. Nå er huset solgt, litt trist egentlig.
Jeejee, dette var sikkert en veldig interessant post å lese...hehe...

3 kommentarer:

  1. haha, ja, den var det faktisk :D

    SvarSlett
  2. hehe, morsomt :) jeg tar også aaaalt for mange bilder! men det er så moro!

    SvarSlett