søndag 15. februar 2009

I heart youtube, I heart Weezer

Weezer var et av mine aller første yndlingsband. De åpenbarte seg for meg med Buddy Holly-videoen som fulgte med windows 95 (haha), og har liksom aldri blitt borte etter det:) CD-covrene er alltid egentlig litt stygge, men jeg liker de litt allikevel. Disse er mine favoritter. Fra übernerder til überharry...hehe..










Jeg elsker også youtube. Det utrolig hva folk faktisk legger ut! Det eneste som er kjedelig er at det er så mye det ikke er lov til å legge ut der lenger, som musikkvideoer og sånn:( Hva skjer med det liksom? Sære folk! Men tydeligvis elsker Weezer også youtube, og det = dobbel lykke for meg. Fant denne videoen på macen min her om dagen som jeg faktisk hadde glemt litt... Morro er det hvertfall:) Fin sang også:)




Foto: Weezer.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar