fredag 22. oktober 2010

high five

Snart semesterslutt i Melbourne. Og nydelige venner fra Deakin Uni har utstillinger i hytt og gevær om dagen. Det er så mye fint å vise at jeg må ta det litt og litt av gangen. 

Jeg begynner med disse utrolig ekstraordinære jentene. Mer positive, kreative, hyggelige og morsomme jenter skal du lete lenge etter! Så glad for at jeg har blitt kjent med dere Marie, Sandra, Henriette og Astrid.



Her er oppskriften på suksess ---->>>>>

Du blander dette:


med litt av dette:


og plusser på med masse masse hardt arbeid og mye latter (ser jeg for meg da),


og vips så får du tskjortebutikken King Patrick.

Jeg elsker konseptet og rett og slett hele stilen, for ikke å glemme verdens fineste modeller da selvfølgelig <3







Klikk her for mer nydelighet. Og ikke glem og handle da:) Tskjorter, prints, også selger de til og med illustrerte skateboard. Jeg garanterer at du blir fornøyd. Jeg er i hvert fall fornøyd med denne herligheten her (Ja, jeg snakker jo forresten om både tskjorta og jenta såklart <3).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar