mandag 4. oktober 2010

plan ahead

Til Bambra Press oppgaven min, der vi skal designe en identitet til det nye tilbudet deres til studenter (om billigere, raskere digital print du kan bestille via en hjemmeside), skal jeg også lage en teaser. En giveaway. En ukeplanlegger tenkte jeg å lage. Det trenger studenter. Jeg elsker i hvert fall kalendere hvor du kan skrive opp ting du skal gjøre, og ikke minst, stryke det ut når du har gjort det du skal. Det er den beste følelsen. I min jakt på inspirasjon, fant jeg disse fine kalenderene.


En bobleplastkalender. For en fin idé. Alle elsker jo bobleplast.



Og denne er jo fantastisk. urbnCal 2011 fra jollygoodfellow. Med tall fra rundt omkring i København.






Dette er jo ikke en kalender da. Men de er inspirert av de gamle kalenderene. De hvor man rev av en lapp hver dag vettu. Jeg liker disse veldig godt. Kunne gjerne hatt noen sånne på veggen. Du kan bestille de fra Form-re-form gjennom signerat.se. Med akkurat hvilken dag og hvilket år du vil. Men nå kan jeg jo egentlig lage meg noen sånne selv da. Tror jeg faktisk skal gjøre det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar