søndag 3. oktober 2010

ScanArt



Det er ScanArt utstilling i Melbourne nå. På 1000 £ Bend. En utstilling for Skandinaviske kunstnere i Australia, New Zealand og Singapore. Jeg vet jeg skryter veldig mye av at jeg har så flinke venner, men det er bare det at jeg har jo det! Av 18 utstillere på ScanArt er jeg stolt av å si at jeg kjenner 6. De 6 beste:)

Her er noen bilder fra launchen på fredag.


Vikingen var der.


De viste filmer i taket. Joruns MadeUpfilm.


Og på storskjerm i "kinosalen". Oles War Inc.


Kunstneren selv diskuterer film.


Daniels sex, death, rock&roll. Her med modellen ved siden av. Er det norsk mat du har fått tak i der?


Jorun klarte å snike inn luene sine her også.


Fine Silje med sitt bilde av Melbourne.


Kim sitt sinnsyke maleri fikk mye oppmerksomhet.


Jeg, som mange andre tydeligvis, er helt betatt av det bildet.



Han har lurt inn mange små og store fine detaljer i bilde sitt. Så folk blir jo stående å lete. Lur du Kim.


Dette er jo selvfølgelig min favorittdetalj. Kim<3


Og ellers var det god stemning og mange lamper.






Klikk, klikk for mer awesomeness!

-
-
-
-
-

1 kommentar: