lørdag 16. oktober 2010

kanskje jeg også skulle begynne å delta på konkurranser snart.

Tydeligvis har jeg uten unntak talentfulle venner jeg. Denne gangen er det Linda og Thomas jeg skal skryte uhemmet mye av. De har blitt valgt ut som finalister i posterkonkurransen Agda Student Brief 2010, Words of optimism through type. Og disse to fantastiske posterne henger nå til utstilling under designuka i Brisbane. Hvor kult er ikke det? Veldig. Skulle ønske jeg kunne være der. Hvis ikke du kan være der heller (som jo er ganske sannsynlig at du ikke kan, siden omtrent 0 personer fra Brisbaneområdet leser denne bloggen), så kan du se herlighetene her. Værsegod.








Føler også at disse posterne tiltaler meg veldig fordi jeg er allergisk (ikke mot sitroner da, men alt mulig annet), og, ja, gammel da (i hvert fall i forhold til min Melbornianske vennekrets).

3 kommentarer:

  1. Oii! :D :D Therese da! Kooooselig! Tydelig at du er en litt mer rutinert blogger enn meg da siden jeg enda ikke har klart å somle meg til å legge ut postern på min side! Hihi! Tusen takk! :) (Jeg er forresten heller ikke allergisk mot sitroner såvidt jeg veit, men TENK på de som er det!) Og Btw! Du er ikke gammel! :)

    SvarSlett
  2. du er så ung atte.
    ung til sinns.
    fin.
    åh.

    noen ganger sitter jeg å ser på bilder av dere i australia og later som at jeg er der med dere. (jeg er teit ass) -at jeg er med på galleriåpninger med gratis drikke, er med på roadtriper, bbq på stranda, asian house party ++. ser ut som dere har det så fint og så er dere så fin gjeng. jeg vil å! jeg vile ha tid. jeg vil ha penger. jeg vil ha dere.

    thomas og linda er FLINK! jeg er misunnelig. vil også vinne.



    oppsummering av alt jeg akkurat skrev;
    MISUNNELIG.

    SvarSlett
  3. <3 til begge. Heidi, vi sees SNART!:)

    SvarSlett