Viser innlegg med etiketten Kambodsja. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Kambodsja. Vis alle innlegg

tirsdag 16. mars 2010

Holga

Har jo fremkalt noen filmer fra mitt kjære holga. Dyrt, men gøy! Kommer forhåpentligvis noen i farger også snart:)


Flinders station, Melbourne


Volleyball i parken, Melbourne


Angkor Wat i soloppgang, Siem Reap


Solnedgang på Koh Tao

lørdag 16. januar 2010

Kambodsja


Angkor Wat



Angkor What?



hmm... denne logoen ligner da mistenkelig mye på noe jeg har sett før... jaja, plagiat schmagiat!