I morgen er det endelig Berlin da:) Det skal bli så deilig med litt fri fra skolearbeid og Oslo generelt... Vi fikk i oppgave på mandag å lage en visuell profil for Gullspiren (en ny designkonkurranse på skolen), og den skal leveres imorgen, i tillegg har jeg jobbet litt med rekrutteringsmaterialet for Studentersamfundet, så det har jo vært ganske stress. Gøy å være på gruppe med bare Monica da:) Denne oppgaven hadde vi fokus på typografi og inspirasjon, blir noe sånn som dette:
Rekrutteringsmaterialet er inspirert av propagandaplakater, Russland og Kina har kjempefine...hehe...
Plakat, banner og flyer (flyer egentlig laget til by:larm da...):
Om en uke drar jeg til Berlin på "studietur"...:) Håper jeg får sett kul streetart og finner mye fint å ta bilder av. Hvis noen har tips til ting vi kan gjøre eller se der er det bare å si ifra:) Skal ihvertfall hit da!