Viser innlegg med etiketten berlin. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten berlin. Vis alle innlegg

mandag 30. mars 2009

Berlin er...

Grått, rosa, lilla, opptatt av påske, full av grafitti, varmere enn Oslo, gøy, historie, fin by å hoppe i og rote seg bort med t-banen...













onsdag 25. mars 2009

Endelig

I morgen er det endelig Berlin da:) Det skal bli så deilig med litt fri fra skolearbeid og Oslo generelt... Vi fikk i oppgave på mandag å lage en visuell profil for Gullspiren (en ny designkonkurranse på skolen), og den skal leveres imorgen, i tillegg har jeg jobbet litt med rekrutteringsmaterialet for Studentersamfundet, så det har jo vært ganske stress. Gøy å være på gruppe med bare Monica da:) Denne oppgaven hadde vi fokus på typografi og inspirasjon, blir noe sånn som dette:



Rekrutteringsmaterialet er inspirert av propagandaplakater, Russland og Kina har kjempefine...hehe...

Plakat,
banner og flyer (flyer egentlig laget til by:larm da...):




torsdag 19. mars 2009

Berlin






















Om en uke drar jeg til Berlin på "studietur"...:) Håper jeg får sett kul streetart og finner mye fint å ta bilder av.
Hvis noen har tips til ting vi kan gjøre eller se der er det bare å si ifra:) Skal ihvertfall hit da!

Foto:
Just.Ekosystem.org, booooooom.com