Ferdig med eksamen, sagt opp jobben, kjøpt flybillett, reiser til Melbourne om 17 dager, avskjedsfest imorgen. Håper det blir good sommerstemning! Sånn som STUDiO-plakatene våre:)
Idag har vi vært ute og knipset bilder som skal brukes til diverse STUDiO-materiell. Vi har gått for sommer, god stemning og hud! Så det skal nok bli så vakkert så:)
Endelig har vi kommet litt igang med Studio-logoen! Studiomenneskene ville at den skulle ha litt sånn 70-talls-gå-barbeint-i-gresset-stemning, så dette har vi kommet fram til så langt. Får se hva de sier på møtet imorgen da.
Også en annonse for Universitas igjen:)
Denne fine fonten er laget av Rashid Akrim. Trykk her for å laste den ned gratis!