Viser innlegg med etiketten studio. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten studio. Vis alle innlegg

tirsdag 23. juni 2009

Nå er det slutt

Ferdig med eksamen, sagt opp jobben, kjøpt flybillett, reiser til Melbourne om 17 dager, avskjedsfest imorgen.
Håper det blir good sommerstemning! Sånn som STUDiO-plakatene våre:)



Bli frivillig-plakat


Annonse til Dagbladet

torsdag 28. mai 2009

skizz

Vår første skizze på avisannonse. Det går jo framover. Litt sakte bare... :)




Noen flere av bildene fra photoshooten her.
Gøy, gøy, good times:)





lørdag 23. mai 2009

Festival

Idag har vi vært ute og knipset bilder som skal brukes til diverse STUDiO-materiell. Vi har gått for sommer, god stemning og hud! Så det skal nok bli så vakkert så:)

Litt festivalinspirasjon her:









Design: VÅR + Are Kleivan + Brenneriveien

tirsdag 28. april 2009

Studio

Endelig har vi kommet litt igang med Studio-logoen! Studiomenneskene ville at den skulle ha litt sånn 70-talls-gå-barbeint-i-gresset-stemning, så dette har vi kommet fram til så langt. Får se hva de sier på møtet imorgen da.



Også en annonse for Universitas igjen:)


Denne fine fonten er laget av Rashid Akrim.
Trykk
her for å laste den ned gratis!