Viser innlegg med etiketten design. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten design. Vis alle innlegg

tirsdag 30. november 2010

the social network

Nei, ikke filmen denne gangen. Selvom jeg elsket den da. Jeg sa at facebook kom til å ta over verden. Og det gjør det. Sakte men sikkert (eller ganske fort egentlig). Er litt usikker på om jeg liker det eller ikke liker det. Men uanz så kan jeg ikke annet enn å like dette da i hvert fall.





Design: Gerry Mckay for Adidas

tirsdag 16. november 2010

fredag 22. oktober 2010

high five

Snart semesterslutt i Melbourne. Og nydelige venner fra Deakin Uni har utstillinger i hytt og gevær om dagen. Det er så mye fint å vise at jeg må ta det litt og litt av gangen. 

Jeg begynner med disse utrolig ekstraordinære jentene. Mer positive, kreative, hyggelige og morsomme jenter skal du lete lenge etter! Så glad for at jeg har blitt kjent med dere Marie, Sandra, Henriette og Astrid.



Her er oppskriften på suksess ---->>>>>

Du blander dette:


med litt av dette:


og plusser på med masse masse hardt arbeid og mye latter (ser jeg for meg da),


og vips så får du tskjortebutikken King Patrick.

Jeg elsker konseptet og rett og slett hele stilen, for ikke å glemme verdens fineste modeller da selvfølgelig <3







Klikk her for mer nydelighet. Og ikke glem og handle da:) Tskjorter, prints, også selger de til og med illustrerte skateboard. Jeg garanterer at du blir fornøyd. Jeg er i hvert fall fornøyd med denne herligheten her (Ja, jeg snakker jo forresten om både tskjorta og jenta såklart <3).

mandag 4. oktober 2010

plan ahead

Til Bambra Press oppgaven min, der vi skal designe en identitet til det nye tilbudet deres til studenter (om billigere, raskere digital print du kan bestille via en hjemmeside), skal jeg også lage en teaser. En giveaway. En ukeplanlegger tenkte jeg å lage. Det trenger studenter. Jeg elsker i hvert fall kalendere hvor du kan skrive opp ting du skal gjøre, og ikke minst, stryke det ut når du har gjort det du skal. Det er den beste følelsen. I min jakt på inspirasjon, fant jeg disse fine kalenderene.


En bobleplastkalender. For en fin idé. Alle elsker jo bobleplast.



Og denne er jo fantastisk. urbnCal 2011 fra jollygoodfellow. Med tall fra rundt omkring i København.






Dette er jo ikke en kalender da. Men de er inspirert av de gamle kalenderene. De hvor man rev av en lapp hver dag vettu. Jeg liker disse veldig godt. Kunne gjerne hatt noen sånne på veggen. Du kan bestille de fra Form-re-form gjennom signerat.se. Med akkurat hvilken dag og hvilket år du vil. Men nå kan jeg jo egentlig lage meg noen sånne selv da. Tror jeg faktisk skal gjøre det.

søndag 3. oktober 2010

ScanArt



Det er ScanArt utstilling i Melbourne nå. På 1000 £ Bend. En utstilling for Skandinaviske kunstnere i Australia, New Zealand og Singapore. Jeg vet jeg skryter veldig mye av at jeg har så flinke venner, men det er bare det at jeg har jo det! Av 18 utstillere på ScanArt er jeg stolt av å si at jeg kjenner 6. De 6 beste:)

Her er noen bilder fra launchen på fredag.


Vikingen var der.


De viste filmer i taket. Joruns MadeUpfilm.


Og på storskjerm i "kinosalen". Oles War Inc.


Kunstneren selv diskuterer film.


Daniels sex, death, rock&roll. Her med modellen ved siden av. Er det norsk mat du har fått tak i der?


Jorun klarte å snike inn luene sine her også.


Fine Silje med sitt bilde av Melbourne.


Kim sitt sinnsyke maleri fikk mye oppmerksomhet.


Jeg, som mange andre tydeligvis, er helt betatt av det bildet.



Han har lurt inn mange små og store fine detaljer i bilde sitt. Så folk blir jo stående å lete. Lur du Kim.


Dette er jo selvfølgelig min favorittdetalj. Kim<3


Og ellers var det god stemning og mange lamper.






Klikk, klikk for mer awesomeness!

-
-
-
-
-

lørdag 12. juni 2010

Jack&Olivia

Sorry for litt dårlig oppdatering i det siste. Men trengte noen dager litt borte fra macen etter en hard foliouke! Nå har jeg endelig ferie:) Fått tatt bilder av alle tingene mine har jeg gjort og, så her får dere se litt da.









Dette er noe av promoteringsmaterialet for en ny familiedrevet bedrift som produserer 100% Australske og økologiske soyamelkprodukter. Verdiordene mine var naturlig, personlig og sunt. Logo, profil, prøveprodukter, visittkort, notatbok og uniformer. Denne oppgaven kunne vi nesten lage helt selv, og den har vært så gøy å jobbe med:)

torsdag 25. mars 2010

Inspirasjon

Det er så vanskelig å designe noe som skal si noe om meg selv. Eneste jeg har funnet ut så langt er at jeg vil alt mulig, er generelt forvirret og liker sære ting... Her er min inspirasjon. Ligner dette på meg? Satser på det.











Sorry, men husker ikke hvor jeg har funnet bildene. Fine steder på internett.