Viser innlegg med etiketten nerd. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten nerd. Vis alle innlegg

tirsdag 14. februar 2012

kjærleik




neida, jeg gjorde ikke det. men jeg skulle ønske det. for denne var fin. denne dagen er ganske så fin og faktisk. her er det litt om en slags kjærlighet på denne kjærlighetsdagen. http://alittlelikefreedom.com/

lørdag 12. mars 2011

means of communication

Ja, jeg har jo flyttet inn på et nydelig rom, i en leilighet med to fantastiske jenter (Åshild og Synne. Arkitekter), i en bygning som ligger i perfekt avstand til alt jeg like å ha perfekt avstand til.

Fint.

Så nå driver jeg for det meste med å søke på jobber, gå på intervjuer, ta buss, ta trikk, gå på turer med Monika (som bor sånn 1 minutt unna meg. lykke), twitre, bli glad for at snøen smelter, henge på studentersamfundet, designe ting for studentersamfundet, drikke øl på studentersamfundet og koser meg så mye jeg klarer.


Fint.


En annen ting som er fint, er plakaten vi har på kjøkkenet.




Vi har også Frøken Detektiv-bøker på badet, hvis noen lurte på det.

Fint.

torsdag 24. februar 2011

iPress

Jeg trenger vel ikke nødvendigvis en iPad.

Eller gjør jeg det sånn egentlig?



Flaks jeg ikke har noen penger akkurat nå, ellers så hadde jeg vel plutselig brukt de opp på ting jeg eeegentlig ikke trenger. Men har veldig lyst på. Av en eller annen grunn. Hallo. Det er jo letterpress jo.

tirsdag 25. januar 2011

the bermuda triangle

Kjetil twitret denne idag.



Den traff meg så hardt at jeg fikk vondt i hjertet. I hvert fall når jeg la merke til hvilke faner jeg hadde oppe når jeg så det. Jeg blir flau. Hvem har laget denne a? Bra det ikke bare er meg da.



Jeg har en liste over ting jeg skal gjøre idag. Jeg skulle bare sjekke mailen, twitter og facebook først. Altså, jeg må jo holde meg oppdatert på hva som skjer med venner, designbyråer og resten av verden ikkesant. Kunne jo hende det hadde dukket opp et jobbtilbud eller noe annet spennende. Men så er det jo det at det er så lett å bli revet med da. Folk legger ut så mange linker til fine, stygge, spennende, gøye og innimellom noen nytige ting. Så nå er klokka 1400, og jeg har ikke begynt på den lista enda... Måtte jo blogge først også ikkesant. Men nå. Ja. Begynner nå jeg.

onsdag 12. januar 2011

skum

Sjekk forresten ut min fine Lise-Mari aka Skum Studio sin nye hjemmeside.
Flink du <3





Litt rart format her. Bare fordi jeg må bruke mammas lille miniAcer. Ingen internett på macen (når naboens trådløse ikke virker). Æsj. #åboiskogen

Ja, har forresten blitt litt avhenglig av twitter...

mandag 3. januar 2011

weird love

Fant non screenshshots fra ifjor også jeg.

2010, hvor rar kan man bli?
Svaret er veldig.

Facebookchatweirdness













Skypeweirdness. 
Ja, det er et 17.mai-juletre såklart.





Gmailweirdness







Bursdagsweirdness






Og her er Thereses nyhetskavalkade fra 2010.






Jepp...

fredag 31. desember 2010

yearly randomness



Ja asså jeg <3 internett for de som ikke har fått med seg det. Og jeg <3 merkelige, stygge og rare ting også. 

Her er masse crap jeg har klart å lagre på macen av en eller anne grunn i løpet av det siste året. Så nå kan jeg endelig slette det. Ikke rart hardisken min alltid er full... 

Godt nyttår kidzz!




















tirsdag 7. desember 2010

iLike




Ikke det at jeg egentlig vil ha en iPhone da, for alle med iPhone er så utrolig irriterende. Den tåler faktisk å være litt alene. Den trenger ikke være i hånden din heeeeeeele tiden... 

Men. Når/hvis jeg kan få en iPhone som ser ut som dette, da skal jeg seriøst vurdere det asså.

Awesomeness.

Design: Myra Phan

søndag 5. desember 2010

wood is good





Dette er kanskje den fineste knappen jeg har sett. 
Jeg ønsker meg et speilreflekskamera med treknapp til jul.
Så vet dere det.

Foto: blog.vamapaull.com