Viser innlegg med etiketten smykker. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten smykker. Vis alle innlegg

lørdag 25. august 2012

perlekjedet


Et perlekjede jeg fikk av besterfar til jul engang. Bruker det aldri faktisk. Men syns det er ganske fint.

torsdag 23. august 2012

eiffeltårnet


Dette smykket er også en av mine yndlingssmykker. Ganske gammelt. Fra 5 prewiew. Det er eiffeltårnet opp ned.

onsdag 22. august 2012

wunderbaum


Jenny hadde wunderbaum hengende over senga. I hvertfall før. Ogsåvar det et Dan Børge-alter i stua. For realz. Fin fest.

mandag 20. august 2012

reven


Dette er et av yndlignssmykkene mine. Det er mye finere i virkeligheten. Også er det fra Melbourne. Å, Melbourne

søndag 19. august 2012

lollipop


Denne ble ikke så ille da syns jeg. Et smykke jeg kjøpte i barneavdelingen på Kvickly for 40 kr eller noe. Og en uke med smykker følger.

torsdag 16. september 2010

Sweet nothing



Jeg elsker smykker. Særlig rare, gamle og morsomme. Er litt trist for at jeg lagt igjen så mange av mine vakre hjemme i Norge. Så jeg følte at jeg fortjente å kjøpe meg et. Ja. Det syns jeg at jeg fortjente. Idag fikk jeg dette i posten. Litt glad da. Fra In God We Trust.

onsdag 5. mai 2010

jeg ønsker meg såå

Nei, jeg har ikke snart bursdag eller noe, men det er vel lov til å ønske seg litt for det. Særlig når man er en virkelig fattig student og trenger veldig mye noen nye ting for å bli lykkelig...heh... Og smykker det er alltid bra. Jeg tror jeg elsker smykker faktisk. Særlig disse.








Disse overnaturlig fantastiske her er fra Bjørg jewellery. Jeg er helt betatt! Klarer ikke engang beskrive hvor mye jeg liker dette. Hjertet mitt banker litt hardt nå faktisk.

Og her er det noen miljøvennlige fra Kotik. Laget av flaskekorker. Det liker jeg. Mye. Hadde elsket og gå med det første her!




Også disse da. fra Miam Paris. Alt er veldig veldig riktig her. Kaker, nøkler, dyr. Alt jeg liker jo! Inspirert av Alice i eventyrland som jeg også elsker.





Men hvis du virkelig vil slå på stortromma, så kan du gi meg en av disse. OMFG! Fineste jeg noen gang har sett! Kings and Queens. Designet av Victoire de Castellane for Dior. Love.

tirsdag 15. september 2009

torsdag 26. februar 2009