Jeg elsker smykker. Særlig rare, gamle og morsomme. Er litt trist for at jeg lagt igjen så mange av mine vakre hjemme i Norge. Så jeg følte at jeg fortjente å kjøpe meg et. Ja. Det syns jeg at jeg fortjente. Idag fikk jeg dette i posten. Litt glad da. Fra In God We Trust.
Nei, jeg har ikke snart bursdag eller noe, men det er vel lov til å ønske seg litt for det. Særlig når man er en virkelig fattig student og trenger veldig mye noen nye ting for å bli lykkelig...heh... Og smykker det er alltid bra. Jeg tror jeg elsker smykker faktisk. Særlig disse.
Disse overnaturlig fantastiske her er fra Bjørg jewellery. Jeg er helt betatt! Klarer ikke engang beskrive hvor mye jeg liker dette. Hjertet mitt banker litt hardt nå faktisk.
Og her er det noen miljøvennlige fra Kotik. Laget av flaskekorker. Det liker jeg. Mye. Hadde elsket og gå med det første her!
Også disse da. fra Miam Paris. Alt er veldig veldig riktig her. Kaker, nøkler, dyr. Alt jeg liker jo! Inspirert av Alice i eventyrland som jeg også elsker.
Men hvis du virkelig vil slå på stortromma, så kan du gi meg en av disse. OMFG! Fineste jeg noen gang har sett! Kings and Queens. Designet av Victoire de Castellane for Dior. Love.