Viser innlegg med etiketten utstilling. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten utstilling. Vis alle innlegg

søndag 28. november 2010

Bike fest

Melbourne er hipt. Sykler er hipt i Melbourne. Så da er vel sykler generelt hipt da. Jeg ønsker meg en sykkel. Og en sykkelcaps. Bare nevner det. Det er første søndag i advent og snart jul.












5 måneder og jeg tenker på deg hver dag. Pappa <3

lørdag 30. oktober 2010

CAUTION: DO NOT FEED THE ANIMALS

Siste innlegg om flinke venner som har utstilling på Deakin. Lover.

Men dette er bra altså. Fantastisk.

De nydelige, kreative og ubeskrivelige talentfulle vennene mine, Linda, Thomas og Daniel har satt opp utstillingen Zoociety, og om det var gjennomført, vakkert og stemningsfullt. En slags Jurassic Park møter Lost + massevis av absurde skapninger og lyder. Her er en liten smakebit av herligheten.












Også plakaten da, et kunstverk!



Stolt av dere flinkinger!

onsdag 27. oktober 2010

quotography

Del tre av Deakin-flinke-mennesker-har-utstillinger-i-hytt-og-gevær. 

Fire av de nydeligste, vakreste, søteste jentene jeg noen gang har møtt (og det er jo ikke en overdrivelse engang), Karro, Monika, Sandra og Ingrid har laget utstillingen quotography. En utstilling basert på sitater fra en designers hverdag. Fantastiske bilder, typografi og farger. Og mange, mange post its. 

Sitat Kjetil: "Utstillingen var jo kjempebra jo! Trodde de bare hadde sitti på kafé jeg!" Det trodde jeg og. Neida. Vet at dere har jobbet hardt! Utrolig stolt av dere flinkeste jentene:)







word.

søndag 24. oktober 2010

Erase

Del 2 av: Det finnes mange flinke mennesker på Deakin (selvom skolen er litt så som så. Neida. Joda).

Mine to meget talentfulle, hardtarbeidende, vidunderligheter av noen fantastiske venner  Vanja  og  Kim  har sammen med tre gale australienere satt sammen installasjonsutstillingen Erase. De har bygd sitt eget lille hus og fylt det med drømmer, selvlysende maling, spray og blacklights. Interaktivt, skummelt, fint.









Leke med blacklights på "tegneveggen":)



Kjempeglad i dere! Kjempestolt av dere!

fredag 22. oktober 2010

high five

Snart semesterslutt i Melbourne. Og nydelige venner fra Deakin Uni har utstillinger i hytt og gevær om dagen. Det er så mye fint å vise at jeg må ta det litt og litt av gangen. 

Jeg begynner med disse utrolig ekstraordinære jentene. Mer positive, kreative, hyggelige og morsomme jenter skal du lete lenge etter! Så glad for at jeg har blitt kjent med dere Marie, Sandra, Henriette og Astrid.



Her er oppskriften på suksess ---->>>>>

Du blander dette:


med litt av dette:


og plusser på med masse masse hardt arbeid og mye latter (ser jeg for meg da),


og vips så får du tskjortebutikken King Patrick.

Jeg elsker konseptet og rett og slett hele stilen, for ikke å glemme verdens fineste modeller da selvfølgelig <3







Klikk her for mer nydelighet. Og ikke glem og handle da:) Tskjorter, prints, også selger de til og med illustrerte skateboard. Jeg garanterer at du blir fornøyd. Jeg er i hvert fall fornøyd med denne herligheten her (Ja, jeg snakker jo forresten om både tskjorta og jenta såklart <3).

mandag 18. oktober 2010

thirty.

På torsdag var det utstilling med de 30 finalistene i Positive Posters-konkurransen. Det så litt sånn her ut.














Vinneren her i midten. Turn that frown upside down. Av Jesse Mallon fra Melbourne. (bildet stjålet fra Linda, fordi jeg klarte å glemme å ta bilde av den....)


Grilled var en av sponsorene til utstillingen, og hadde hengt opp alle finalistene i restauranten.


På vei hjem den samme kvelden så vi dette. Det var kjapt levert. Nå henger det 3000 av denne posteren rund omkring i Melbourne og Sydney.


Jeg liker utstillinger i Melbourne. Jeg liker Melbourne. Det er så mye som skjer her. Kommer til å savne det når jeg er tilbake i Oslo.