Viser innlegg med etiketten ønskelisten. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten ønskelisten. Vis alle innlegg
fredag 28. oktober 2011
fredag 21. oktober 2011
my little pony
fredag. bursdagsfest. jeg ønsker meg, nei shit, jeg trenger to forskjellige farger på håret tror jeg faktisk. ja.
(såklart jeg egentlig ikke er 27. har bare lurt dere hele tiden. er 16.)
http://mylittleponyhair.tumblr.com/
(såklart jeg egentlig ikke er 27. har bare lurt dere hele tiden. er 16.)
http://mylittleponyhair.tumblr.com/
Etiketter:
generelt,
inspirasjon,
luv,
stil,
ønskelisten
torsdag 24. februar 2011
iPress
Jeg trenger vel ikke nødvendigvis en iPad.
Eller gjør jeg det sånn egentlig?
Flaks jeg ikke har noen penger akkurat nå, ellers så hadde jeg vel plutselig brukt de opp på ting jeg eeegentlig ikke trenger. Men har veldig lyst på. Av en eller annen grunn. Hallo. Det er jo letterpress jo.
torsdag 10. februar 2011
hot dudes
Takk gud for post. Post, postkasse, og at man kan bestille alt man trenger på internett (når det virker).
Jeg trenger jo ting. Eller, trenger ikke så mye ting egentlig. Bare noe litt fint å se på kanskje. Det er ikke så mye fint å se på i Skotbu altså.
Så hvis ikke dette er det smarteste jeg noen gang har brukt 100kr på, så vet ikke jeg. Nei.
Ja, så nå koser jeg meg på kvelden da. Hehe.heeh.
Hei du.




mm. ja. og han er fra Melbourne. Keegan Walker.
Keegan Walker's new zine Hot Dudes is a photographic enquiry depicting partly clothed young male skateboarders (some of these the best in the world) shot in several continents. As the culture of skateboarding claims to be creative and open-minded it is regularly macho and sexist. Walker's images expose male bonding and acceptance while questioning it's homoerotic nature.
Etiketter:
foto,
inspirasjon,
interwebz,
layout,
luv,
magasin,
melbourne,
tatovering,
ønskelisten
torsdag 6. januar 2011
In my world,
everyone is a pony. They eat rainbows and poop butterflies.
I wish.
I also wish for a new bike and a new pair of shoes.
I wish.
I also wish for a new bike and a new pair of shoes.
tirsdag 7. desember 2010
iLike

Ikke det at jeg egentlig vil ha en iPhone da, for alle med iPhone er så utrolig irriterende. Den tåler faktisk å være litt alene. Den trenger ikke være i hånden din heeeeeeele tiden...
Men. Når/hvis jeg kan få en iPhone som ser ut som dette, da skal jeg seriøst vurdere det asså.
Awesomeness.
Design: Myra Phan
søndag 5. desember 2010
wood is good


Dette er kanskje den fineste knappen jeg har sett.
Jeg ønsker meg et speilreflekskamera med treknapp til jul.
Så vet dere det.
Foto: blog.vamapaull.com
onsdag 1. desember 2010
desember
Dette er kanskje første julen i hele mitt liv hvor jeg ikke har hatt en adventskalender... Litt rart. Men her er noen fine da, som jeg gjerne skulle hatt.
søndag 28. november 2010
Bike fest
Melbourne er hipt. Sykler er hipt i Melbourne. Så da er vel sykler generelt hipt da. Jeg ønsker meg en sykkel. Og en sykkelcaps. Bare nevner det. Det er første søndag i advent og snart jul.
5 måneder og jeg tenker på deg hver dag. Pappa <3
Etiketter:
foto,
illustrasjon,
logo,
melbourne,
utstilling,
ønskelisten
lørdag 6. november 2010
Love = Love

Hvor fint er ikke dette da?
Veldig!
Det ser litt ut sånn som jeg føler meg nå dette. Prøver å få masse som egentlig ikke hører sammen i det hele tatt til å passe sammen i et lykkelig nydelig eventyr. Alt ender selvfølgelig opp i et slags forvirrende men fint kaos.
Herlighetene er laget av Kent Rogowski. Ooog du kan kjøpe de her. Jeg ønsker meg.
mandag 27. september 2010
mandag 13. september 2010
homme
Det har vært fashion weeks i verden. Vi var på fashion show. I Melbourne. Det var gøy, men litt forutsigbart. Melbourne er kanskje den beste byen i verden (eller i hvert fall ganske nærme), men det er nok ikke byen som er best på fashion. Men det kommer seg.
Jeg ble aller mest overrasket over at jeg likte gutteklærne så veldig mye bedre en jenteklærne. Og overalt nå så ser jeg så mye fantastiske gutteklær. Skulle vært rik, og hatt noen å kjøpe klær til!
Dette har jo absolutt ingenting med Melbourne fashion week å gjøre. Men det har med fashion week i verden å gjøre. Og når man snakker om fantastiske gutteklær. Alexander McQueen Homme Fall 2010. Jeg er betatt. Igjen. Av klærne asså... ;)






Ikke det at jeg ikke hadde sagt ja takk om dette plutselig fant veien inn i klesskapet mitt da.

Eller dette.

Også skal jeg anbefale en fashionblogg. haha.
Love Courtney Love
Foto:sewmanstore.com
Etiketter:
inspirasjon,
interwebz,
luv,
melbourne,
stil,
ønskelisten
lørdag 28. august 2010
my king
søndag 15. august 2010
random
Abonner på:
Innlegg (Atom)



























