mandag 13. september 2010

homme

Det har vært fashion weeks i verden. Vi var på fashion show. I Melbourne. Det var gøy, men litt forutsigbart. Melbourne er kanskje den beste byen i verden (eller i hvert fall ganske nærme), men det er nok ikke byen som er best på fashion. Men det kommer seg. 
Jeg ble aller mest overrasket over at jeg likte gutteklærne så veldig mye bedre en jenteklærne. Og overalt nå så ser jeg så mye fantastiske gutteklær. Skulle vært rik, og hatt noen å kjøpe klær til!
Dette har jo absolutt ingenting med Melbourne fashion week å gjøre. Men det har med fashion week i verden å gjøre. Og når man snakker om fantastiske gutteklær. Alexander McQueen Homme Fall 2010. Jeg er betatt. Igjen. Av klærne asså... ;)










Ikke det at jeg ikke hadde sagt ja takk om dette plutselig fant veien inn i klesskapet mitt da.


Eller dette.



Også skal jeg anbefale en fashionblogg. haha.


Love Courtney Love


Foto:sewmanstore.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar