torsdag 23. september 2010

Positiveness

De 30 finalistene i Positive Posters-konkurransen er bestemt (Temaet var "A glass half full"). Jeg liker godt at en femtedel av de 30 er fra klassen min. Og Flinke mennesker! Her er mine 8 favoritter.


Først er det jo min nydelige og talentfulle venn Cecilie Larssen Lønning. Aim High. Perfekt for Cecilie. Hun satser høyt og kommer til å nå så veldig høyt også. <3



Micah Scott- 3 Good Things. Aner ikke hvem det er. Men fin ide! Interaktivitet (Y)



Amelia Ericksen - See the world through rose-coloured glasses. Så vakker.



Sally Dupleix - The Pianist. Dette er muligens min favoritt asså.



Hilary Sloane - Us. Håndtegnet typografi er (nesten) alltid riktig. Her er det veldig riktig.



Ipek Turk - Anything is possible. Fine Ipek. Morsomme Ipek. En av mine absolutt favorittpersoner fra klassen. Humor. Liker det.



Tom Shanahan - Screw Negative Thinking. Elsker tittelen! Frank, som vil liker å kalle han (av en eller annen grunn), er den mest typiske "Melbourne-grafisk design-studenten" jeg vet om. Er lett den neste vidunderdesigneren fra Australia. Se opp.



Mike Nguyen - Someday You Will Eventually Fly. Aner heller ikke hvem dette er. Men fin poster. Fint budskap.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar