Viser innlegg med etiketten generelt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten generelt. Vis alle innlegg

mandag 13. august 2012

kaffekoppen i kongsvinger


Er i Kongsvinger og holder storycamp for ungdommer på Ularm. Og drikker kaffe fra en pappkopp. Ja, den har litt merkelig perspektiv, og ser mer ut som en blanding mellom en termokopp og et ølkrus. Det er helt riktig. Tema for denne første uken er ting som har en rund form forresten. For det er jeg dårlig på.

tirsdag 14. februar 2012

kjærleik




neida, jeg gjorde ikke det. men jeg skulle ønske det. for denne var fin. denne dagen er ganske så fin og faktisk. her er det litt om en slags kjærlighet på denne kjærlighetsdagen. http://alittlelikefreedom.com/

fredag 30. desember 2011

Jepp.

Igjen er jeg jo alt for dårlig til å blogge. Ikke det at det har så mye å si, sånn for verden, eller for noe egentlig, så det kommer ikke noe dumt nyttårsforsett om å begynne å blogge mer eller noe sånt, men jeg har lyst da. Lyst til å blogge litt mer. Ikke for at jeg har så mye nyttig å fortelle om, men fordi det er noen ganger jeg tenker at jeg skulle ønske at jeg skrevet ned mer. Sånn mest for min egen del. 

Nå er det jo nest siste dagen i dette året, og det har vært et langt år. Et av de rareste, mest rotete, forvirrende, innholdsrike og samtidig ubrukelige årene i livet mitt egentlig. Jeg har gjort så mye og lite på en gang. Også er det masse jeg ikke husker. heh. Og da skulle jeg faktisk ønske at jeg hadde skrevet ned noe av det. Ikke alt. I det hele tatt. (Mye som ikke egner seg tror jeg. Sånn på internett). Men noe. Er jo helt overlykkelig for at jeg hadde denne bloggen -->> http://alterfeilvei.blogspot.com/ når jeg var i Melbourne i hvert fall.

Ja. Her er en slags oppsummering: 
Aldri har jeg ombestemt meg så mange ganger når det gjelder om jeg faktisk ville ha en ekte voksenjobb eller om jeg bare ville ingenting eller være student. Aldri har så mange (med fare for å virke veldig selvgod og innbilsk akkurat nå) gitt utrykk for å være betatt/forelsket/interessert i meg, og det er ganske ironisk, for aldri har jeg heller brydd meg så lite om hva folk har syns om meg. Egentlig har jeg bare tenkt på meg selv, og ikke hva som er best for alle andre (som jeg alltid gjorde før). Og Aldri har jeg på en måte hatt så lite følelser for noen. Aldri har jeg hatt så lite penger, og samtidig har jeg aldri drukket så mye øl så mange ganger i uka i så mange uker (uten å bruke nesten noen som helst penger på det. Kan muligens ha noe med det der betattgreiene å gjøre). Jeg har bodd 5 forskjellige steder, jobbet på 9 forskjellige steder (hei vikarjobbing), vært på 7 forskjellige festivaler (inkludert Thomas-festivalen), kjøpt meg 4 klesplagg (jepp), fått 150 nye venner (ifølge facebook). Kysset ehm, skal vi se.. neida. Og blogget 38 (jøss) blogginnlegg.
Rart, forvirrende, fint og flott.

Men i hvert fall da, nå fikk jeg et kamera av mamma til jul. Rosa. Takk mamma. Så da blir det bilder og blogging. Satser jeg på. Spennende? Jepp.  

Nå skal jeg drikke whisky med Lars. Feire nyttårsaften. For han drar fra oss imorgen. Ut i verden. For å finne seg selv. Neida. Han drar bare for gøy. mm.

mandag 14. november 2011

produktiv?

Det er for lett å føle seg produktiv her. Her i dette kollektivet. Idag har jeg spist frokost, dusjet, jobbet med studio (ja, magasinet) jobbet med KAK-bisniss, ryddet kjøkkenet, spist lunsj, drukket te. Organisert mac - ekstern harddisk #1 - ekstern harddisk #2, (og blogget). Og nå stod en av de andre opp. klokka 1257. Ikke har jeg utrettet særlig mye egentlig, men sånn i forhold til mine kjære samboere føler jeg meg ekstremt produktiv. Er det egentlig en god ting? At det er for lett. Lurer på det.

tirsdag 1. november 2011

det bedste kollektiv


Følg oss på twitter a. http://twitter.com/#!/lolinternett. 
Hilsen Joakim, Lars, Therese, Jens og Eyvind (egentlig bare hilsen Therese).

fredag 21. oktober 2011

my little pony

fredag. bursdagsfest. jeg ønsker meg, nei shit, jeg trenger to forskjellige farger på håret tror jeg faktisk. ja. 
(såklart jeg egentlig ikke er 27. har bare lurt dere hele tiden. er 16.)






http://mylittleponyhair.tumblr.com/

tirsdag 4. oktober 2011

oi

Hadde bare glemt verden litt jeg der. Sånn et halvt år.

Jeg skal begynne å blogge igjen nå. På ekte.

onsdag 18. mai 2011

onsdag 27. april 2011

POP



Fant plutselig plakaten min midt i Oslo sentrum. Det var jo gøy. Da ble jeg jo glad. Kanskje jeg skal gå på denne konserten imorgen da. Ja. Etter grilling og designermøte. Kom du og da, så kan vi ta en øl. Jeg skal bruke opp de siste pengene mine imorgen. For jeg får lønn på fredag. Zhopa.

Og ja, de nyhetene jeg skulle fortelle en eller annen mandag eller tirsdag, var bare at jeg ikke fikk den jobben som grafisk designer jeg var på to intervjuer på. Så da er det bare å fortsette med random jobs da. Men jeg liker det litt. Slipper å få så angst for å bli "voksen" da.

søndag 17. april 2011

working 9 to 5 lizzom

Å, jeg har vært så dårlig på å blogge i det siste.

Men har jobbet litt plutselig da. Sånn på en ekte jobb.
Varner gruppen. Grafisk design.

De har verdens beste kantine. Endelig får jeg spise mat igjen. Så mye jeg vil. God. Jeg er glad. Og mett.

Jeg hører på radioresepsjonen, sexy, radio nova, snakker om mat med Liv Heidi, snakker om konserter og musikk med Magni, ler av Heidi, drikker kaffe, hilser på Helene og lager annonser og kampanjemateriell for Dressmann. 
Og et takkekort.



Ja, men takk skarru faen meg ha. Sånn helt seriøst. jeg trivs. dumt jeg er ferdig på tirsdag. Men nye utfordringer venter. Nyheter kommer på mandag. Eller tirsdag.

fredag 8. april 2011

alle festers mooor



På lørdag. Imorgen ja.

Da er det Alle Festers Mor på Det Norske Studentersamfund. Chateau Neuf.

Vi i kommunikasjonsavdelingen lager tetrisbar. Det blir så fint det. 

Åja. Og det er Julie (umulige) som har designet den fantastiske plakaten. Se den på et gatehjørne der du bor (hvis du bor i Oslo da såklart).
Kom, kom, kom og bli med.


torsdag 24. mars 2011

Babyjaws

Det skjer mye plutselige ting for tiden. Det skjer generelt mye for tiden. Sosialt, jobber, oppdrag, kos, gøy. Jeg har det travelt. Jeg liker det.

Mye av tralvelheten skyldes studentersamfundet. Mest egentlig. Jeg drikker øl. Jeg går på konserter. Også designer jeg litt innimellom da. Sånne ting som denne.



Klarte ikke bestemme meg for om jeg likte den best som svart eller hvit.
Og hva gjør man da?
Ja.
Lager en gif såklart.

<3gif<3


Hei forresten, bli medlem a. Det er gøy. Lover.

<3DNS<3

søndag 6. mars 2011

tiltak

5 dager og klesskapet mitt er fortsatt gulvet.
Skal jeg gidde å rydde litt idag da?
Jada.




te. rar musikk. søndag. fin helg. livet er greit. idag. egentlig.

tirsdag 8. februar 2011

i skogen

Sushi. utstillinger. kunst og kreativitet. øl. caféer som faktisk har soyamelk. caféer i det hele tatt egentlig, som man kan møte folk på og jobbe på. designermøter. internett som virker, hele tiden. utesteder med bra musikk. valgfrihet. billige asiatiske restauranter med god mat. konserter. trikk, tbane, 5 minutters ruter. spontanitet. venner. fine mennesker. rare mennesker. annerledes mennesker. inspirasjon. Jeg er ikke flau over å inrømme det; Jeg er et bymenneske! Jeg trenger at det er liv og ting som skjer. Jeg er ikke et skogmenneske. Selvom jeg er født og oppvokst i skogen. Jeg blir gal i skogen. Litt gal.

Her. Her bor jeg. I skogen. Hjelp.

mandag 3. januar 2011

weird love

Fant non screenshshots fra ifjor også jeg.

2010, hvor rar kan man bli?
Svaret er veldig.

Facebookchatweirdness













Skypeweirdness. 
Ja, det er et 17.mai-juletre såklart.





Gmailweirdness







Bursdagsweirdness






Og her er Thereses nyhetskavalkade fra 2010.






Jepp...

fredag 31. desember 2010

yearly randomness



Ja asså jeg <3 internett for de som ikke har fått med seg det. Og jeg <3 merkelige, stygge og rare ting også. 

Her er masse crap jeg har klart å lagre på macen av en eller anne grunn i løpet av det siste året. Så nå kan jeg endelig slette det. Ikke rart hardisken min alltid er full... 

Godt nyttår kidzz!