Viser innlegg med etiketten annonse. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten annonse. Vis alle innlegg

onsdag 29. desember 2010

Museo Italiano

Profil for et nytt museum i Melbourne. 
Italiensk immigrasjonshistorie.
Jeg fokuserte på mat.
Jeg liker mat.








(Ja, jeg vet jeg har skrevet exhibition feil... dårlig av meg)

tirsdag 25. mai 2010

vær



Ja, nå snør det ikke her da, men det regner. Det har regnet to dager i strekk. Det regner aldri to dager i strekk i Melbourne. Noe må være veldig galt.

Uansett... Den fine plakaten er laget av Peter Fuss en kunstner fra Polen. Han setter opp plakatene sine ulovlig på billboards rund omkring. Jeg liker det. Jeg liker at folk setter spørsmålstegn ved ting, politikk, kunst, religion, livet. Se mer på hjemmesiden hans da vel.

lørdag 15. mai 2010

Take a break



Har så mye å gjøre, så har egentlig ikke tid til å blogge, men dette var så fantastisk at jeg måtte. Jeg driver og designer skilt, men har egentlig ikke peiling på hva jeg driver med... under researchen min (som jeg fortsatt holder på med, selvom det bare er to dager til oppgaven skal leveres...), kom jeg over dette skiltet. Hvis jeg hadde kommet på en idé som denne, hadde jeg vært lykkelig. Eller ja, ganske glad i hvert fall. Take a Break kampanjen er utviklet av CHE, Melbourne. Viktig budskap da. Vil ikke at noen skal få hudkreft. Så tenk på det nå som det begynner å bli sommer der hjemme i Norge. Ikke noe farlig for meg da. Jeg befinner meg jo tross alt innendørs, jobbende med skolearbeid hver dag. Jeej, ingen kreft!  Men nå, tilbake til arbeidet.

tirsdag 23. mars 2010

The Age




Den australske avisen The Age har i det siste hatt ganske morsomme reklamer rund omkring i Melbourne. Her om dagen gikk jeg plutselig forbi denne på Melbourne Central. det står http://www.theage.com.au/fashion. Liker det.

mandag 22. februar 2010

the future is now





Hin dagen (som det så populært blir kalt her...) gikk jeg rett på en haug med folk som stod å så opp mot himmelen. Hva er det nå da? Tenkte jeg. Det var en reklame. En reklame for Future Music Festival. Som ble laget av et fly! Eller en mann/dame inni et fly da. Gøy! Skulle bare ikke blåst så mye. Jeg har lyst til å gå på festival, og drikke øl, og høre på musikk og bare ha det fint. Men det koster penger og det har jeg ingen av:( Så jeg får bare sitte her å se på den morsomme hjemmesiden og høre på musikk, og drikke eh... vann... jaja, jeg skal ikke klage. Jeg er jo på andre siden av jorda!

fredag 8. januar 2010

Adam & Eva FTW

Det er ikke rart jeg elsker Adam & Eva!

Nå har de lansert to fantastiske nye kolleksjoner:
By Birger Løkeng og Nuevo Gothic
Me like<3























By Birger Løkeng: Birger Løkeng Adam og Eva, Foto Morten Qvale
Nuevo Gothic: Barbro Sørlien Adam og Eva, Foto Gyslain Yarhi

tirsdag 23. juni 2009

Nå er det slutt

Ferdig med eksamen, sagt opp jobben, kjøpt flybillett, reiser til Melbourne om 17 dager, avskjedsfest imorgen.
Håper det blir good sommerstemning! Sånn som STUDiO-plakatene våre:)



Bli frivillig-plakat


Annonse til Dagbladet

fredag 5. juni 2009

sommer..


Annonse for Studentersamfundet i Aftenposten Aften idag. Løp og kjøp! Hehe:)

Edit: Aftenposten Aften har sluttet å komme ut på fredager den, så da kommer den vel på mandag da kanskje. Så da er det løp og kjøp!:)

torsdag 28. mai 2009

skizz

Vår første skizze på avisannonse. Det går jo framover. Litt sakte bare... :)




Noen flere av bildene fra photoshooten her.
Gøy, gøy, good times:)





tirsdag 28. april 2009

Studio

Endelig har vi kommet litt igang med Studio-logoen! Studiomenneskene ville at den skulle ha litt sånn 70-talls-gå-barbeint-i-gresset-stemning, så dette har vi kommet fram til så langt. Får se hva de sier på møtet imorgen da.



Også en annonse for Universitas igjen:)


Denne fine fonten er laget av Rashid Akrim.
Trykk
her for å laste den ned gratis!

onsdag 18. mars 2009

ojoj
















Min aller første annonse på internett, nordisk uke på studentersamfundet. Hehehe, jeg må alltid le når jeg plutselig ser ting jeg har laget, det er så rart! Var også en lignende annonse i aftenposten aften på mandag tror jeg, men glemte å se etter...
Så sånn ut hvertfall:

søndag 15. mars 2009

Søndag da...

Idag var min plan:
  • Lage annonse til universitas
  • Sette sammen en portfolio til skolen jeg skal søke på til høsten
  • Vaske klær
  • Gjøre litt research på fine websider (ny oppgave på skolen -> lage vår egen hjemmeside...)
Jeg har gjort:
  • Gått på tur og tatt bilder
  • Photoshoppa
  • Spist kinderegg
  • Ledd av bildene fra igår (gangfest på DNS, bli medlem kidz!:)
  • Laget en veldig enkel annonse til universitas
Det betyr: Bare gjort en ting på lista......


mandag 2. februar 2009

90s gangsta rap is back fo sho!










































 





Hihihi, annonser for dns til Universitas og Aftenposten Aften.
Må si jeg har blitt litt påvirket. Skulle ønske jeg var like cool som Huggy Bear! Han er min helt!