Viser innlegg med etiketten interiør. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten interiør. Vis alle innlegg

søndag 23. januar 2011

He's done it again

Selveste Larsen slutter aldri å overraske. Nå har han fått en malejobb på nyåpnede Comfort Hotel Xpress i Oslo. Et hotell satt sammen av musikk, betong, teknologi, sosiale medier, mennesker og graffiti, som det står på hjemmesiden. Passer jo perfekt til deg da Kim.

Her er forslagene han har laget




Her kan du stemme på hvem du liker best

En dag kommer du til å leve kun av kunsten din du Kim. Lett.

Stolt!

fredag 23. april 2010

Terra Australis



Jeg er forelsket! I den nye plakaten min fra Zetta Florence. Var i Fitzroy idag, og der fant jeg dette perfekte kartet jeg har lett så lenge etter. Nå ble det fint over pulten min:)

søndag 21. mars 2010

P.S


Sånn vil jeg ha. Tror jeg skal prøve å lage meg et sånt faktisk:) Alle prosjekter som ikke er skoleoppgaver er jo alltid gøy!



Også så billig måte og lage fine ting på daa. Sjekk ut bloggen psimadethis.com for masse fin inspirasjon!

lørdag 27. februar 2010

Underfull



For en fin idé. En duk som blir finere av at du søler på den. Hvis jeg hadde hatt et bord, ville jeg ønsket meg denne. Egentlig burde vi hatt den som et trekk til sofaen her, for den blir jo sølt på sånn ca hele tiden! Tenk så fin sofaen hadde vært da. Full av somerfugler istedenfor full av flekker.

Foto: Kristine Bjaadal

mandag 8. februar 2010

The Natural Restaurant

Phuket var egentlig en ganske kjedelig by. Men midt i en helt tom gate, fant vi denne fine restauranten. Det var palmer, planter og blomster overalt. Et fossefall. Masse LP-plater og gamle bilder på veggene. Også disse fine tingene som jeg har så lyst til å ha i leiligheten!


En gammel tv gjort om til akvarium


Alle bordene var laget av gamle symaskinstativ



Veldig god mat var det der og, og billig :)

mandag 21. desember 2009

Må ikke tildekkes

Det er vel noen som fortsatt ikke er ferdig / har begynt på julegavene enda. Og siden det virker som om alle jeg kjenner driver og kjøper seg leiligheter for tiden må jeg bare komme med et tips. Puter er alltid bra:) Særlig disse da!



Så kan du jo velge om du syns det er verdt å stole på en mann med eller uten bart...



Putene kan kjøpes i den nye butikken Staffasje i Møllergata eller her

Foto: Probat

torsdag 10. desember 2009

Yes Please

En av disse (eller alle da) skulle jeg gjerne hatt på veggen!









Foto: Rockett St George

torsdag 3. desember 2009

Kunst










Vi har kjøpt oss leilighet (eller R har kjøpt da... jeg bare bor, hehe) som vi driver å pusser opp og innreder. Det er gøy. Jeg leter etter noe fint vi kan ha på veggen over tven da, også plutselig fant jeg disse. Akkurat passe popart/kitschi for meg:) Bildene er laget av Dganit Blechner, en kunstner/grafisk designer fra Tel Aviv. Å, om jeg bare hadde vært rik! Hmm... skal jeg gidde å prøve på og lage noe like fint selv da?

Foto: Dganit Blechner