torsdag 27. mai 2010

façade

Jeg har vært litt dårlig på å poste ting jeg har designet selv dette semesteret ser jeg.. Har bare ikke hatt tid til å ta bilder av ting ogsånn. Men nå er det snart folioinnleveringstid, så da skal jeg få tatt så vakre bilder av alt så. I mellomtiden får dere se Ginflasken jeg har jobbet (litt for lite) med i det siste.





Dette er en Gin fra Amsterdam. Jeg har blitt inspirert av husene langs kanalene der. De har veldig spesielle, fine, skjeive fasader. Logoen er basert på den Nederlandske fonten Janson, og resten av typografien er i Scala og Scala sans, som også er fra Nederland. Liker denne nederlandske typografisiden ganske godt forresten.

5 kommentarer:

  1. uh! likte den kjempegodt jeg therese, du er fliiink :)

    SvarSlett
  2. Den var fiiin! Bra navn og den classy skylinen passa kjempegodt. Fin font også! Hvordan har du fått det gjennomsiktig på flaska? :)

    SvarSlett
  3. wow... drit bra therese!! :) føyer meg til monica; hvordan har du laget dummyen???

    SvarSlett
  4. Takk da:)Så snille!
    Alt er printet på et gjennomsiktig klistremerkepapir som jeg har brettet rundt hele flaska. Fornøyd med at det er så vanskelig å se det på blidene. Så den ser ikke så fin ut i virkeligheten, haha.

    SvarSlett