mandag 24. mai 2010

Post. Så glad.



Well I do, I really really do!

Jeg har fått pakke. Så glad. Nå var det jo noe jeg hadde bestilt selv da, men det hadde jeg litt glemt, og dessuten var den gratis. En fantastisk katalog fra House Industries med den nyeste fonten Eames Century Modern som er en slags hyllest til Charles og Ray Eames som jo også er ja, du vet, genier. Forventer ikke at så mange skal forstå seg på denne lykken. Men jeg har sittet og sett i denne så (litt for) mange ganger. Ikke bare fordi fonten er så fin, men fargene, layouten, bildene, papiret, jeg liker det, mye. Se på dette vakre!













Hvis jeg hadde hatt barn, hadde jeg så absolutt kjøpt dette settet med byggeklosser, og lekt med det mest selv såklart. Har lyst til kjøpe det uansett egentlig, hvis de får inn fler da (for det er utsolgt såklart), og hvis det ikke hadde kostet nesten 1000 kroner... hmz...

1 kommentar: