tirsdag 11. mai 2010

sulten



Jeg elsker pasta. Nå kan jo ikke jeg spise pasta da men.. eller ikke ekte pasta i hvert fall, men sånn juksepasta er jo godt det og... Og dessuten er jo det beste med pasta alt man kan gjøre med den. Derfor skulle jeg gjerne likt og ha denne boken. The Geometry of Pasta. Her er det en kombinasjon av ting jeg kan elske! Pasta (såklart), fin typografi, fin layout og kreativ bruk av illustrasjon. Elsker at hele boken er i svart hvitt. Skiller seg ut fra andre kokebøker. Designet av Caz Hildebrand fra Here Design. Lovely.



3 kommentarer:

  1. Hvilken blogg fant du denne på?

    Veldig fin inspirasjon til absinthen min, egentlig. Likte den. Fin video :) ..og du som ikke ser på videoer.. Pffs.

    SvarSlett
  2. Nam, nå ble jeg sulten også!
    Tar meg en banan jeg..

    SvarSlett
  3. http://kitsunenoir.com/
    videoer æsj.
    banan nam.

    SvarSlett