onsdag 26. mai 2010

lost

Siste episode av siste sesong av lost ble sendt for noen dager siden. Må inrømme at jeg ikke har sett en eneste episode av den sesongen enda. Kanskje jeg skal oppdatere meg i ferien nå. Jeg har vært litt sånn opp og ned i min begeistring for denne serien, for det har vært litt far out innimellom! Men satser på at jeg liker slutten jeg. Men noe jeg i hvert fall liker er mye av den nye "lost-kunsten" (haha, kan jeg kalle det det? Jada...) som har dukket opp over alt i det siste.
Her er 3 av mine favoritter.










Slaterman:





Ja, nå fikk jeg jo veldig lyst til å se på det da... Kanskje jeg skal laste det ned... hmmz...

4 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg så sesong 1 eller noe for xxxx antall år siden, men i det siste har jeg faktisk tenkt at jeg kanskje skal begynne å se alle sesongene...så si fra om du laster ned for da vil jeg ha! hihi. vi kan jo ikke laste ned noe nesten her i huset, blæhh:(

    :)

    SvarSlett
  2. Lost <3
    Har lasta ned siste sesong selv, men det tar så lang tid å komme seg gjennom, for jeg sovner hver gang jeg ser på en episode :S

    SvarSlett
  3. kuuul lostkunst! hvor har du funnet det? jeg har sett alt. jeg er fan.

    SvarSlett
  4. J: Du skal få det da vettu:) Har dere lite internett? Vi klarer nesten aldri å bruke opp vårt vi:)
    R: Er det så kjedelig da?
    H: Vet ikke hvordan jeg finner sånne ting jeg, hehe, skjer bare under den "researchen" min. Bare så rart jeg finner alt annet en det jeg leter etter da... jaja...

    SvarSlett